niedziela, 28 marca 2010

Niedziela Palmowa w Sądeckim Parku Etnograficznym

5 komentarzy:

  1. jak widać to bardzo uroczyście było
    pozdrawiam milutko

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana, usunęłam post, bo z prędkości zrobiłam błąd ortograficzny.Jak zobaczyłam, to się zastanowiłam jak ja to zrobiłam,no i chciałam poprawić, he,he...
    Nie przewidziałam tylko, że zostanie ślad po tej poprawce. Przepraszam za zamieszanie.
    Uroczystości przepiękne, pogoda dopisała.
    ~~ ~~ ~~ ~~ ~~ ~~ ~~ ~~ ~~ ~~ ~~
    Wspaniałych, zdrowych i pogodnych Świąt Wielkiej Nocy życzę już dzisiaj.
    Na święta przyjeżdżają do mnie wnuki, więc babcia musi się do tej wizyty przygotować.
    Na pewno w ramach odpoczynku wpadnę na moment.
    Pozdrawiam bardzo serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Imponujące te palmy. Świetne zdjęcia, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. To jest atmosfera miasta naprawdę święty.
    Fotografii zwiększa swój wspaniały urok jeszcze więcej.

    Z Dalekiego Wschodu.
    Z poważaniem.
    ruma

    OdpowiedzUsuń